Gewone jongens met veel benul van goed spul. Dat is precies wat je kan verwachten van dit bedrijf dat alles levert voor de agrariër, gww en tuinbouw. We bedachten deze slogan jaren terug, maar hij past nog steeds. Van haver tot gort kennen de mannen de producten en gaan altijd voor kwaliteit. De webshop loopt als een tierelier en dagelijks vliegt al het degelijke spul deur uit om vervolgens snel door de hele Benelux bezorgd te worden.
Van webshop tot brochure, van personeelsadvertentie tot signing op het pand. BuroBeeldend mocht het verzorgen. Eigenlijk alle communicatie en dat al bijna 10 jaar. Flexibiliteit, doen wat we zeggen en zeggen wat we doen én snelheid. Dat zijn de kernwaarden van FVR, maar ook wat bij BuroBeeldend geldt. Dat zal vast en zeker bijdragen aan deze duurzame samenwerking.
Na ruim 10 jaar was FVR-trading toe aan een restyling. Een uitstraling passend bij nu, maar ook passend bij de visie op de toekomstplannen. Vanuit een brainstorm bliezen we Frank en Maas ondersteboven met het nieuwe concept.
Vanuit een vogelperspectief naar de markt kijken. Weten wat er nodig is en hier de boventoon in voeren. Dát is wat FVR doet. Kwaliteit staat boven alles en dat wordt geleverd voor bodemprijzen. Die belofte staat als een paal boven water. Het stijgt Maas en Frank nooit boven het hoofd. Ze blijven met de beide benen op de grond. Het bedrijf schiet in de lucht, maar deze mannen zijn én blijven boerenjongens met veel benul van goed spul. Vanuit deze visie bliezen we FVR ondersteboven met het ontwerp. Je ziet de drie markten bovenaf vormgegeven waar bij de letters FVR op subtiele wijze zijn verwerkt.